maandag 16 februari 2015

Deel 1: Quaker Oats Express pakket


Het merk Quaker kennen jullie vast allemaal wel. Ze verkopen verschillende ontbijt producten zoals cruesli en havermout. Vandaag ontving ik het Quaker Oats Express pakket met verschillende producten die ik mag gaan testen. Benieuwd wat er allemaal in zit? Kijk dan snel mee!

Ik ben echt super blij dat ik havermout van Quaker mag uitproberen. Ik ontbijt namelijk redelijk vaak met (budget) havermout omdat het lekker, gezond en heel makkelijk is. Je kan het met allerlei verschillende dingen combineren waardoor het nooit 'saai' wordt. Toen ik het pakket open maakte verbaasde me het meteen hoeveel erin zat!



Quaker havermout is 100% volkoren, super gezond dus. Met een vezelrijk ontbijt kun je goed aan je dag beginnen. Naast dat het gezond en voedzaam is, is het heel snel klaar te maken. Als je het zakje in een kommetje leegt vul je het vervolgen met melk (op het zakje staat een streep zodat je weet hoeveel melk je nodig hebt). Zet het kommetje twee minuten in de magnetron op 800 watt. En klaar is je ontbijt! Doordat je met het lege zakje meet hoeveel melk je nodig hebt maak je alleen een kommetje en een lepel vies. Hoef je ook niet veel op te ruimen!

Oehh havermout met kaneel, daar maak je me blij mee! In de grote doos zitten 10 losse zakjes havermout. Omdat ze gebruik maken van losse zakjes heb je meteen de goede hoeveelheid. Handig! Het zorgt er ook voor dat de havermout beter houdbaar blijft omdat alles apart verpakt is. Naast de grote doos kreeg ik ook nog verschillende losse zakjes die ik kan weggeven aan vrienden en familie. 

De tweede doos is naturel havermout, hier zitten 12 losse zakjes in. Vraag me niet waarom er hier 12 in zitten en in de andere doos 10. Havermout zonder smaakje is natuurlijk ook hartstikke fijn. Hier kan je makkelijk zelf iets aan toevoegen zoals banaan of kokos om het net even wat lekkerder te maken. Ook hier heb ik weer losse zakjes bij gekregen die ik kan uitdelen. 

Als laatst zitten er ook nog een aantal kortingscouponnen in. Als de havermout me goed bevalt kan ik meteen een aantal dozen inslaan met korting. Daarnaast zitten er nog twee havermout koeken bij in de smaak 'Framboos&Granaatappel' en 'Golden Syrup'. Lekker als tussendoortje. 

Ik ben heel erg benieuwd naar de havermout (vooral met kaneel smaak). Morgen ontbijt ik dus lekker met een kommetje Quaker havermout. Als je ook benieuwd bent wat ik er van vind blijf dan vooral mijn blog in de gaten houden want een review zal snel verschijnen. 

Liefs,
Daphne 

1 opmerking:

  1. Wat super leuk dat je dit ontvangen hebt en mag testen.
    Ik ben heel erg benieuwd naar hoe de Framboos&granaatappel koeken smaken.
    Het klinkt in ieder geval heerlijk!
    Ik zal je blog goed in de gaten houden!
    Eet smakelijk!
    Heel veel liefs Iep
    mevrouw-iep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen